Kaczor, Monika - red. nauk. ; Kładoczny, Piotr - red. nauk.
seria: Prace Aksjologiczne: język, literatura, kultura, t. 3 ; Świat opiera się na wartościach. Aksjologizowanie jest zjawiskiem powszechnym i codziennym, które spotykamy w większości sfer naszego funkcjonowania. Ludzie organizują w ten sposób przestrzeń, budują na ich podstawie relacje z innymi i oceniają wszelakie działania oraz wytwory tych działań. ; W kolejnym tomie "Prac Aksjologicznych" zagadnienia poświęcone aksjologii dotyczą kilku obszarów. W pierwszej części artykuły mają charakter ogólny i przekazują wyniki badań prowadzonych w zakresie filozofii i odniesień kulturowych. Druga część prezentowanego tomu osadza się na wartościach eksponowanych w języku i przekazach tekstowych. ; Trzecia część niniejszego tomu została poświęcona literackim ujęciom wartości. Dwie końcowe części zawierają nowe elementy w "Pracach Aksjologicznych". Pierwszy dotyczy debiutów naukowych studentów polonistyki zielonogórskiej. Z kolei w części poświęconej małym formom pisarskim zostały przedstawione studenckie prace etapowe oraz najciekawsze rozprawy uczestników Olimpiady Literatury i Języka Polskiego z 2021 roku (z "Wprowadzenia do tomu").
Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego
Prace Aksjologiczne: język, literatura, kultura, t. 3
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
2024-02-23
2023-02-13
82
https://dlibra.bu.uz.zgora.pl/publication/77805
Gorzelana, Joanna Gorzelana, Joanna - red. nauk. Kaczor, Monika - red. nauk. Seul, Anastazja - red. nauk.
Jaros, Violetta Gorzelana, Joanna - red. nauk. Kaczor, Monika - red. nauk. Seul, Anastazja - red. nauk.
Gorzelana, Joanna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Gorzelana, Joanna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Dobies, Anna Kaczor, Monika - red. nauk. Kładoczny, Piotr - red. nauk.
Gorzelana, Joanna Sztyber, Radosław - red. nacz.
Dawidziak-Kładoczna, Małgorzata Gorzelana, Joanna - red. nauk. Kaczor, Monika - red. nauk. Seul, Anastazja - red. nauk.
Królikowski, Janusz Kaczor, Monika - red. nauk. Kładoczny, Piotr - red. nauk.