Idzikowski, Bogdan - red. ; Hajduk, Edward (1932-2015) - red.
Podstawowy problem badawczy zawiera się w pytaniu: jaka jest efektywność stosowania aktywnych metod uczenia się umiejętności interpersonalnych i wychowawczych w kształceniu nauczycieli? Efektywność kształcenia psychopedagogicznego można badać testując zmiany w osobowości studentów. ; Wykorzystując Kwestionariusz Rozumienia Empatycznego postawiliśmy sobie następujące pytanie: czy zmienia się i w jakim kierunku poziom rozumienia empatycznego słuchaczy studium pedagogicznego?
Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
Dec 2, 2021
Feb 28, 2020
200
https://dlibra.bu.uz.zgora.pl/publication/62219
Edition name | Date |
---|---|
Pomiar efektywności kształcenia pedagogicznego (badania podłużne) | Dec 2, 2021 |
Hajduk, Barbara Narkiewicz-Niedbalec, Ewa - red. Hajduk, Edward (1932-2015) - red.
Magda-Adamowicz, Marzenna Kowalski, Mirosław - red. Kowalska, Ewa - red.
Krauze, Urszula Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.
Pluta, Andrzej Pasterniak, Wojciech (1935-2018 ) - red.
Kumik, Ewa Kataryńczuk-Mania, Lidia - red. nauk. Mania, Grzegorz - red. nauk.
Biłos, Edward Roenig, Jan - tł.
Błażewicz, Katarzyna Margul, Elżbieta - tł.
Matysik, Mariusz Narkiewicz-Niedbalec, Ewa - red. Hajduk, Edward (1932-2015) - red.